تنهــا یـــار من (مادر)...

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 


تـــورو طوافــت میکـنم. . .!!!

کــعبــه و راز مــن تــویــے . . .

کــفــر کــه نیـست !! حقیقتـــه !!. . .

حـــج و نــمــاز مـن تــویــے !. . .

تـویے کـه نبـض هــر نــفس ، بــراے مـن مقـدسے . . .

تــو مـرز اعـتقاد شـب ، بـه مـرز بـوسه میـرسے . . .

بـهشـت و اعتـقاد مـن ، لـمس نـفـس هاے تـوئه!

معبـود هـر بـود و نبـود ، تـو عمق چشماے تـوئه!

تـــو عـمـق بـــــاور مـنے !. . .

تــــو اعــــتـقاد بـــودنے !. . .

تـو لحظه هاے بـے امید ، تنها امید بـودنے . . .!

شهـــادتــین مـــن تــــــویـے . . .!!

شهادتیــن مــن تــــــــویے . . .!!

تـو لحظه هاے اخـرم ، بعد از خــدا ، خـدا تویـــے . . .

حقـــیقت ایـــــــنه!!

حقیقت اینــه ، مـــــــــــــــادرم!. . .

حـتـــــــــــے . . .

تـــوے نبـودنـت ، هنوز یــــــار من تــویے ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

saraa
ساعت16:02---28 ارديبهشت 1394
like
پاسخ:fadat


░m░i░l░a░d░7░
ساعت18:17---30 فروردين 1394
ـُ ـوے בُنـ ـیا בوسـ ـت هـ ـاے פֿـُـ ـوبـ مَـ ـحـ ـבوَבלּ

وَلـ ـے בُوسـ ـتایِ פֿـوب ، בنیایِ نامَـ ـحـ ـבوבَלּ


░m░i░l░a░d░7░
ساعت16:18---23 فروردين 1394
هرکی ازم سراغِت رو میگیره

نمیگم وجود نداری ، میگم وجودش رو نداشتی


اراگل
ساعت11:57---20 فروردين 1394
هـیچی تو دنیـا ..
به اندازه بغل محکم و عاشقانه..
کـــسی کــه دوستش داری ..
به آدم آرامــش و امنیت نمیــده !!

مثل پدر ...مثل مادر ..♥


اراگل
ساعت22:20---16 فروردين 1394
نه ماه انتظار



و یک عمر نگرانی



حس آزاد دخترانه را



به مهر مادری دادن



بزرگترین ایثار یک زن است ...!
پاسخ:لایک


░m░i░l░a░d░7░
ساعت11:21---12 فروردين 1394
به بعضیام باید گفت:با من مشکل داری؟!

خوش بحالت خیـــــلیـــــــــا هَمینَم ندارن !!

والا...!!


░m░i░l░a░d░7░
ساعت11:20---12 فروردين 1394
به بعضیا هم باید گفت :


تورو جون مادرت دوتا ساندیس بگیر



برو ملاقات خودت ، خیلی حالت بده !


░m░i░l░a░d░7░
ساعت12:28---5 فروردين 1394
هـَــر چِقَــــــدرَمْ بیخیـــال✖✖✖

∽≈≅بـاشـــــــــــی≅≈∽

بـــازَم یِــــه مُشـــــــــت✖✖✖

∽≈≅لاشــــــــــــی≅≈∽

نِمیــذارَنْ تـــو حالِ خــودِت✖✖✖

∽≈≅بـاشــــــــــــی≅≈∽


░m░i░l░a░d░7░
ساعت13:02---26 اسفند 1393
اگرچه ساکتم اما بدون که

به یادتم !


╭∩╮(︶︿︶) milad7 ╭∩╮
ساعت18:10---19 اسفند 1393
هَنوز هم وقتے بـآرآלּ مے آیـב

تـَنم رآ بـہ قطرآت بـآرآלּ مے ùـپآرَم …

مے گـوینـב بـآرآלּ رùـآنـآùـت

شآیـב בَùـتهـآے مرآ هَـم بـہ בَùـتهـآے تـُو بـرùـآنـב …


مائده
ساعت18:30---16 اسفند 1393

این روزها بیشتر از هر زمانی دوست دارم خودم باشم
دیگر نه حرص بدست آوردن دارم
و نه حرص از دست دادن را
دلم هوای خودم را کرده است ...


♥ عــشــقــم و خــودم دوتایــی ♥
ساعت10:18---15 اسفند 1393
دارم سـعی می کـنـم لااقــل از آن "بــد" هـایی بـاشـم
کـه " خــوب" ها را دوسـت دارنـد..
•٠•●♥ اللـهمَّ ارزقـنی شَـفاعَـةَ الْحُــسَیْنِ •٠•●♥


king_girl
ساعت15:23---14 اسفند 1393
مــــــنظورم بــــــه
خیلیــــــــــــاس
کـــه بــــدونـــــــــــن
اینجوریــــاس☞
√همـــــــــیشه ســـــرم
بـــــــــالاس
چــــــــون بالاســـــرم
خـــــــــداس√
♡خــــیلی وقـــتا تــو
خــودمــــــــــــم
چـــون مـــــن عاشـــق
خــــودمـــــــــــم♡
✘گــــاهی وقــتا
هستـــم رو فـــاز
گاهــــی وقتــــام
هـــی فــاز رو فـــاز✘
††حــــالا شــــمام هــــی
بـــــــه خـــــــــــودت†† ⊆بـــــــــــــــــناز


╭∩╮(︶︿︶) milad7 ╭∩╮
ساعت10:39---12 اسفند 1393
عالی بود بخصوص عکسش
پاسخ:ممنون


دختربد
ساعت10:22---8 اسفند 1393



یک روز می رسد
یک ملافه ی سفید پایان می دهد
به من
به شیطنت هایم
به بازیگوشی هایم
به خنده های بلندم
روزی که همه با دیدن عکسم بغض
می کنند و می گویند:
دیوانه دلمان برای خنده هایت تنگ شده..


دختربد
ساعت20:42---5 اسفند 1393
هــرگــاه صـدای جـدیـدیــ سـلام مـی کنـد

تپــش قــلب مــی گیــرمـ!

مــن دیگــر کشـش خــدا حــافظــی نــدارمـ

مـــرا ببخـش

کــه جــوابــ ســلامــتــ را نــمی دهـــمـ!!...


ساغر
ساعت18:25---5 اسفند 1393
طریق دوست داشتن هر چیز آن است که
بدانی آن را روزی از دست می دهی


milad7
ساعت22:19---4 اسفند 1393
مُهِp نیس الاَن با کیهِ!؟

مُهِp اینِهِ کِهِ پَسموندِهِ مَنِهِ......


milad7
ساعت11:52---30 بهمن 1393
احترام برا بعضیاع×!
بیشــﬤر از شیشــﮧ و کِــراکــــ توهمــ میــاره (:
والاع!


سهیلا
ساعت10:12---22 بهمن 1393
شکسته ام ولی اشک نمیریزم
پنهام شده ام پشت لبخندی که یک دنیا ((درد)) دارد…
پاسخ:دنیا یكسره صحنه بازی است و همه بازیگران آن به نوبت می آیند و می روند و نقش خود را به دیگری می سپارند .


مائده
ساعت22:25---16 بهمن 1393
یافتن میلیون ها دوست معجزه نیست

معجزه تویی که بین میلیون ها دوست تکی


نازنین
ساعت21:50---14 بهمن 1393
خانومه به شوهرش میگه

عزیزم موافقی برا دهمین سالگرد ازدواجمون یه گوسفند قربونی کنیم ؟؟

شوهرش میگه : گناه گوسفند بیچاره چیه وقتی یه خری اشتباه کرده
پاسخ:لبخنــد که میــزنی یـوسفــی مـی شوم که بـی هیــچ بــرادری در چــال گونـه ات” گــم میشود!!


kati
ساعت14:00---14 بهمن 1393
ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺩﯾﻮﺁﻧـﮧ ﺗــَـﺮ ﺍﺯ ﺩﯾﺮﻭﺯ !
ﻭ ﻫﯿﭻ ڪﺲ ﻧـِـﻤـﮯﺩﺁﻧﺪ
ﭘﺸﺖ ﺍﯾـטּ ﺩﯾﻮﺁﻧﮕـﮯ ﻭ ﺳﺮﺧﻮﺷـﮯ
ﭼـﮧ ﺩﺭﺩﯼ ﺭﺍ ﭘﻨﻬﺎטּ ڪﺮﺩﻩ ﺍَﻡ . . .
ﺩﺭﺩ ﻧـﺒﻮﺩﻧﺖ!


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
ساعت15:42---13 بهمن 1393
بیـــــمارســـــــتــــان رو آرزو میکنـــــــم. . .
.
.
.برای دخـــــتر و پســـــر. . .
.
.
. اونــــــم بــــــرای 3 نفـــــر شــــــدن. . .!


غریبه ی آشنا
ساعت10:18---13 بهمن 1393
تو را سفید می نویسم
که ازدحام تمام رنگ هاست
و عاشقانه می خوانم
عشقی که حاصل جمع تمام عاطفه هاست♥♡
پاسخ:انسان های شاد بهترین چیزها را ندارند فقط از آنچه که دارند بهترین استفاده را می‌کنند...


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت12:16---12 بهمن 1393
ﺍﯾﺴــــــﺘــــﺎﺩﻩ ﺍﻡ
ﺑﮕـــﺬﺍﺭ ﺳـــﺮﻧﻮﺷـــﺖ ﺭﺍﻫـــﺶ ﺭﺍﺑـــﺮﻭﺩ !
ﻣـــﻦ ﻫﻤﯿــﻦ ﺟﺎ،
ﮐﻨﺎﺭ ﻗـــﻮﻝ ﻫـﺎﯾﺖ ،
ﺩﺭﺳــــﺖ ﺭﻭﺑــﺮﻭﯼ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺩﺍﺷﺘـــﻨﺖ
ﻭ ﺩﺭ ﻋﻤــــﻖ ﻧﺒـــﻮﺩﻧﺖ ، ﻣﺤـــــﮑﻢ ﺍﯾــﺴﺘﺎﺩﻩ ﺍﻡ
پاسخ:ساده ی ساده از دست می روند همه ی آن چیز ها که سخت سخت...به دست آمدند...


سهیلا
ساعت20:19---10 بهمن 1393
خبــرے نیست، خیـــاطــے مــے ڪنــم،

آسمـــــان را بــہ زمیــن مــے دوزم، چشمهــایــم را بــہ در ،

خــدا مــے دانـــد چنــد بــار دلــم را ڪـوڪ زدم . . .ڪـہ ایـــن چنیــــن دل تنگـــــــــم...!
پاسخ:میتوان زیبا زیست… نه چنان سخت که از عاطفه دلگیر شویم، نه چنان بی مفهوم که بمانیم میان بد و خوب! لحظه ها میگذرند گـــــرم باشیم پر از فــــکر و امید… عشـــــق باشیم و سراسر خــورشید…


سهیلا
ساعت20:18---10 بهمن 1393
خبــرے نیست، خیـــاطــے مــے ڪنــم،

آسمـــــان را بــہ زمیــن مــے دوزم، چشمهــایــم را بــہ در ،

خــدا مــے دانـــد چنــد بــار دلــم را ڪـوڪ زدم . . .ڪـہ ایـــن چنیــــن دل تنگـــــــــم...!


مائده
ساعت16:36---7 بهمن 1393
هیچ کس هیچ فصلی را به بهار ترجیح نمی دهد و بهار فصل رهایی از خاک است بیایید همه فصل ها بهاری بمانیم..
پاسخ:همدردت بودم .... وقتی کــه دردهایت تمام شد رفتی , مـن ماندم و هزاران درد ناگفتــه !


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
ساعت16:12---6 بهمن 1393
بعد من با یاد من افسوس مى ماند به جا

در میان کلبه ها فانوس مى ماند به جا

میروم تا گم شوم در جاده هاى ناشناس

کس نمی یابد مرا ، افسوس مى ماند بجا

پاسخ:اي وجدان، تو عامل بزرگي وجود انسان و اخلاقي بودن كارهاي او هستي و بدون تو چيزي در وجود خود احساس نمي كنم كه مرا در جهاني برتر از حيوانات قرار دهد.


termeh
ساعت22:39---5 بهمن 1393
باد آورده را باد میبرد...

اما تو که با پای خودت امده بودی...؟
پاسخ:گاهی فقط باید لبخند بزنی و رد شوی ، بگذار فکر کنن نفهمیدی !


سانی
ساعت2:08---5 بهمن 1393
وبتون قشنگه.
به منم سر بزنین
اگه خواستین تبادل کنیم
پاسخ:خوش اومدین ، لینک شدین


shah-tahna
ساعت0:10---5 بهمن 1393
قرار نبوده تا نم باران زد

دستپاچه شویم و زود چتری از جنس پلاستیک روی سر بگیریم

که مبادا مثل کلوخ آب شویم
پاسخ:داداشی ممنون از کامنتای زیبات - موفق و سلامت باشی


shah-tahna
ساعت0:10---5 بهمن 1393
سخت است گلدان باشی

برای گلی که مصنوعی ست


shah-tahna
ساعت0:09---5 بهمن 1393
وقتی نگاهشان رو به توست

تو لبخندشان را میبینی

من تیزیِ دندانشان را

پس نپرس چرا مضطربم ؟
پاسخ:چشم دیگران چشمی است که ما را ورشکست میکند اگر همه بغیر از خودم کور بودند , من نه به خانه باشکوه احتیاج داشتم نه به مبل عالی


shah-tahna
ساعت0:09---5 بهمن 1393
باران که می بارد دلم برایت تنگ می شود

راه می افتم بدون چتر

من بغض می کنم ، آسمان گریه


shah-tahna
ساعت0:08---5 بهمن 1393
میگویند زمان طلاست اما من چشیدم

دروغ میگویند ، زمان آتش است

ثانیه به ثانیه اش میسوزاند

و تا به شعله ات نکشد نمیگذرد


shah-tahna
ساعت0:08---5 بهمن 1393


پشت پلک کدام قصه به خواب رفته ای

که هر شب قصه ی آمدنت را می گویم

و نمی آیی !؟!
پاسخ:اگر از کسی متنفری از قسمتی از خودت در او متنفری، چیزی که از ما نیست نمی‌تواند افکار ما را مغشوش کند .


shah-tahna
ساعت0:08---5 بهمن 1393
هر روز و هر لحظه نگرانت میشوم که چه میکنی؟

پنجره ی اتاقم را باز میکنم و فریاد میزنم

تنهاییت برای من ، غصه هایت برای من

همه ی بغض ها و اشک هایت برای من

بخند برایم بخند تا من هم بشنوم صدای خنده هایت را

صدای همیشه خوب بودنت را …
پاسخ:پیوند ما تنها با زندگان نیست همه ما پیوندی ابدی با نیاکان و اسطوره های سرزمین خویش داریم


shah-tahna
ساعت0:07---5 بهمن 1393
خدایا می شود باران ببارد ؟

این بغض به تنهایی از گلویم پایین نمی رود بخدا
پاسخ:من آینده را دوست دارم چون بقیه عمرم را باید درآن بگذرانم.


shah-tahna
ساعت0:07---5 بهمن 1393
چه حرف بی ربطیست که مرد گریه نمی کند

گاهی آنقدر بغض داری که فقط باید مرد باشی تا بتوانی گریه کنی
پاسخ:کسی که به پشتکار خود اعتماد دارد، ارزشی برای شانس قائل نیست.


shah-tahna
ساعت0:07---5 بهمن 1393
من خوبم ، خسته نیستم !

فقط گاهی دستم به زندگی نمی رود
پاسخ:فریادرس پاکزاد است ، او گوشش پیشتر تیز شده و آماده کمک رسانی ست .


shah-tahna
ساعت0:06---5 بهمن 1393
چند وقتیست هر چه می گردم

هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم

نگاهم اما گاهی حرف میزند

گاهی فریاد می کشد

و من همیشه به دنبال کسی میگردم

که بفهمد این نگاه خسته چه می خواهد بگوید …
پاسخ:هرگز درباره چیزی نگو آن را از دست داده ام ، بلکه فقط بگو آن را پس داده ام .


shah-tahna
ساعت0:06---5 بهمن 1393
خسته ام

مثل سرباز از پست

مثل اعصاب از قرص …
پاسخ:راه های آینده ابتدا در اندیشه خردمندان رسم می گردد سپس مردم با کوششی بسیار آن راه ها را خواهند ساخت.


shah-tahna
ساعت0:05---5 بهمن 1393
افسوس به خاطر تمام لحظه هایی که

می توانستی “مرهمم” باشی نه “دردم”
پاسخ:یک آموزگار خام می تواند شاگردان خویش را برای همه زندگی سرگردان کند .


shah-tahna
ساعت0:05---5 بهمن 1393
هیچ هم برای خودش عالمی دارد

وقتی “همه” هایت هیچ میشوند

آن وقت “هیچ” برایت یک دنیاست
پاسخ:زمان برای هیچ کس نه متوقف می شود نه بر می گردد ونه اضافه می شود .


amorous
ساعت21:26---4 بهمن 1393
داره میره نمی دونه دیگه نفس نمی کشم

یادش نمونده که می گفت باهام می مونه تا ابد

دلم تموم غصه هاش و می نویسه خط به خط

حالا سیاه شده از اسم اون دوباره یک صفحه
پاسخ:زیبا بود
پاسخ:زمان برای هیچ کس نه متوقف می شود نه بر می گردد ونه اضافه می شود .


سهیلا
ساعت18:34---4 بهمن 1393
کبریت را روشن میکنم و آرام کنار گوش سیگار می گویم :

عصر ، عصر نامردهاست رفیق ! و یک بار دیگر برای آرامش خودم . . .
رفیق سوزی میکنم . . .
پاسخ:♥


سهیلا
ساعت18:34---4 بهمن 1393
همه میگن سیگار

من میگم سنگ صبور

همه میگن سرطان

من میگم عقده ی دل

همه میگن دود

من میگم مونواکسید غصه

همه میگن مرگ

من میگم چه بهتر . . .


سهیلا
ساعت18:33---4 بهمن 1393
همیشه با کسی درد دل کنید که دو چیز داشته باشد :

یکی "درد" و دیگری "دل"

غیر از این باشد به تو می خندد ...
پاسخ:♥


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 1 بهمن 1393برچسب: تنهــا یـــار من ,,,, ] [ 2:14 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .